Praktisch… hoe gaan wij te werk.

Simpel…

U vult het contact formulier in en duid aan waarvan u hulp wenst door naast de stad van uw keuze een vinkje te plaatsen.

Wij krijgen dan een mail notificatie in onze mailbox met uw vraag om hulp.
Wij lezen dan uw bericht en sturen u binnen de 24 uur een e-mail.

In die e-mail zullen er instructies staan om het probleem op te lossen.
Ook een telefoonnummer zal je bekend gemaakt worden, via dit nummer zal er dan verder met u overlegt worden wat er kan gedaan worden om uw probleem zo vlug mogelijk op te lossen.

Soms kan het zijn dat het probleem wat extra aandacht nodig heeft en als we zien dat u er problemen mee hebt kunnen we u voorstellen om uw pc even over te nemen terwijl wij met u bellen, dat kan via Teamviewer of AnyDesk.
Terwijl wij jouw probleem oplossen kan u ten alle tijde mee volgen en zien wat we doen, we geven daarbij ook uitleg.
Ten alle tijde kan u de verbinding verbreken.

Teamviewer kunt u hier downloaden en is gratis voor thuisgebruik.
Klik op deze link: Teamviewer

AnyDesk (is ook zo’n beetje als Teamviewer) en kan u hier downloaden, het is gratis voor thuisgebruik.
Klik op deze link: AnyDesk